de pitchers van de OC070 van 4 april 2018

Frans, Claire, Piet, Harold, Bonny, Ruud, Sylvester en Chris beklommen het podium om hun diensten, workshop, bedrijf, boek of vraag te pitchen.

Frans Bak
Ik wil het voor de jongere generatie mogelijk maken om op te groeien zonder het stigma rond autisme, en de oudere generatie stimuleren daarbij te helpen.Ik baseer mijn aanpak op de handreiking Vanuit Autisme Bekeken en richt me daarbij op het (jonge) gezin en hun sociale omgeving: zorg, sport, werk en onderwijs. Als coach begeleid ik jonge ouders en kinderen, jong volwassenen met autisme. Als trainer begeleid ik teams op het werk, school of sport in de omgang met autisme. Als beleidsadviseur (autisme-)zorg kom ik graag verder in contact met gemeentes. website

Claire Verbeek
Hoe goed is jouw Mac beveiligd? Welke maatregelen heb jij genomen tegen verlies of schade van data en (klant)gegevens? Ben jij klaar voor de nieuwe privacywetgeving? Op 17 april organiseert Claire van Passion Support een informatieavond in Den Haag speciaal voor ondernemers met een Mac. Tijdens deze informatieavond kom je alles te weten over digitale kwetsbaarheden en wat je eraan kunt doen. Passion Support informeert je op het gebied van onder andere: het beveiligen van de Mac, het maken van back-ups en de AVG. Je gaat naar huis met actiepunten die jouw bedrijf nog veiliger maken. Niet meer of minder dan voor jou nodig is. Daarnaast is er gelegenheid om jouw brandende vragen te stellen. Meer informatie vind je op de website.

Piet Boere
Pica Carcleaning & Detailing. Op zoek naar een oplossing van jouw uitdaging? Zoek niet verder, je bent echt aan het juiste adres cosmetisch onderhoud van je bolide van basis poetsbeurt tot professionele exclusieve high-end detailing je auto behandeld met hoogwaardige producten Waxen, polymeer, keramische of glascoating met passie en vakmanschap Ik ga je enthousiast maken.

Harold Smit
Harold Smit heeft 30 jaar in Spanje gewoond en daar verschillende bedrijven gehad. Op vrijdag 11 mei geeft hij een seminar over ondernemen in het buitenland (Spanje) Hij gebruikt zijn expertise om thema ’s te behandelen als culturele verschillen, fiscale en juridische zaken, wat zijn de valkuilen, marketing, hoe bereik ik een markt van bijna 50 miljoen Spanjaarden etc. Locatie is World Hotel Wings bij Rotterdam Airport. Op 11 mei van 14 tot 18 uur. Het seminar is interessant voor mensen die in Spanje willen gaan wonen, een huis kopen, een bedrijf willen opstarten en de Spaanse markt op willen. website

Bonny van der Burg
Bobs your Uncle is een lunch café waar ook van alles wordt georganiseerd. Vanaf juli wordt het s avonds foodieslab, en een restaurant. Zijn er mensen die ervaring hebben in het aangaan van een maatschap, liefst in de horeca. Contact Bonny.

Ruud Hanou
Businesssprookjes zijn korte animatiefilms (2-3 min.) waarin ik een professional aanbeveel. Deze vorm van communicatie heeft in de praktijk veel effect door een aantal factoren. Ze vertellen een verhaal met kop en staart, eind goed al goed. Humor houdt de aandacht en de verwachting vast tot het eind. Ze zijn een originele verpakking van een boodschap, vallen op en worden herinnerd. Omdat ik in een sprookje best mag overdrijven kan ik de meerwaarde en kerneigenschappen uitvergroten. Een vleugje (zelf)spot zorgt voor relativering en wellicht een klik met de doelgroep. Film spreekt meerdere zintuigen aan (bewegend beeld, tekst, geluid, muziek). De filmpjes worden goed gedeeld en goed beoordeeld op social media. Vaak worden de businesssprookjes meer dan eens bekeken. Businesssprookjes bevatten herkenbare elementen uit oude sprookjes vermengd met hedendaagse onderwerpen en objecten. Voorbeelden: website.

Sylvester Van Oel
De fietstour Den Haag van Cycle and the City is voor jong en oud. De gouden fietsen staan klaar voor vertrek bij de Hoogstraat. Hier zat vroeger de Bonnetrie, hedendaags de H&M. Onze voorkeur geniet om om 14:00 uur te beginnen. Wij gaan circa. 4,5 uur met u op pad door Den Haag! website

Chris den Daas
Op 17 april a.s. wordt een uniek boek voor zzp’ers gelanceerd. Auteur Chris den Daas: “Het geeft concreet antwoord op vragen zoals: Hoe kan ik mijn talent het best tot uiting laten komen? Hoe kan ik mijn passie overbrengen? Hoe bereik ik mijn doelgroep met Social Media?” Het boek introduceert hiervoor 42 praktische marketingtools. Kijk voor meer informatie op https://www.quist.nl/uitgeverij/nl/home/103-marketing-zonder-personeel en de Facebookgroep Marketing Zonder Personeel.